streda 11. augusta 2010

And the winner is...

Je dosť v móde usporiadať nejakú súťaž pre čitateľov a čitateľky blogu. Tá moja prebehla úplne nepozorovane, bez pravidiel, neregulérne, nespravodlivo a bez súťažiacich. Napriek tomu má víťaza - teda víťazku - a tá vyhráva
 
     *******************HANDRIČKY*********************

Cenu odovzdám pri najbližšom stretnutí, Ivanka. A gratulujem!
.

4 komentáre:

  1. Ľudka, ja neverííííím, to čo je? Ja odpadnem.Keby si ma teraz videla, rehotkám sa a tie pravidlá sa mi páčia - bez pravidiel, neregulérne...:}:}:}
    Taká krásna výhra, nádhera - prenádhera, Ľudka, nebudú ti chýbať?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mne sa už aj snívalo - že šijem, asi na základe tvojej regulérnej súťaži :).

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja čakám... :), netrpezlivo...:)

    OdpovedaťOdstrániť