streda 5. januára 2011

Príprava výstavy

Ludmu teraz zamestnáva príprava výstavy patchworkového klubu. Dnes napríklad zúfalo zháňala jednu kolegyňku - patchworkárku, ktorej adresu ani telefónne číslo nie a nie nájsť.
Postup bol nasledovný: podľa priezviska vyhľadať na internete telefónne číslo - ups! lenže tých rovnakých priezvísk je v našom meste zo 20. Takže - intuitívne vylúčiť adresy, ktoré určite neprichádzajú do úvahy.
Potom vyhľadať na googlemaps ulice, ktoré by mohli "fungovať", no a potom začať volať.
Prvý pokus - vedľa, ďalšie číslo obsadené, tretí hovor - horor! Pani vraj zomrela!! Našťastie nie, štvrtý pokus ÚSPECH! Všetko dohodnuté, adresa a telefónne číslo - ZAPÍSANÉ! Ludma sa musí zamyslieť, a dôležité veci nezapisovať ľahkovážne na kadejaké papieriky, ktoré potom trúsi - ani nevie kde...
Ďalšie okolnosti výstavnej horúčky na http://www.eclecticquilt.blogspot.com/ :)))
/ foto z inštalácie výstavy klubu v r. 2008 /

8 komentárov:

  1. Ľudka, však ty si taký Poireot v sukniach :}.Možno by si mala prehodnotiť svoje pracovné zaradenie :}.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. S tými papierikmi som na to podobne. Prajem, aby výstava dopadla na výbornú. Keď som videla vaše aj Ivine práce vôbec nepochybujem. Ak to bude možne chcela by som prísť. Budú tam veci aj na predaj ?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ľudka, ďakujem sa pozvanie, určite k Vám na výstavu s chlapcami zavítame. Už sa teším.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Musím Vás (myslím aj Vaše dievčata) pochváliť.
    Patchwork sa mi vždy páčil, ale po dnešnej návšteve patchworkovej výstavy som ostala unesená. Mala som chuť jeden z tých prehozov strhnúť a odniesť si ho domov. Veľmi, veľmi pekná a precízna práca. Keby som nebola také nekreatívne drevo hneď by som sa k Vám pridala. Ďakujem za pekne strávený podvečer a prajem Vám veľa nápadov.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Milá Olga, ďakujem za pochvalu, a som rada, že všetko (aspoň dúfam ) dobre dopadlo. Škoda, že nebolo viac času - rada by som Vás spoznala, ale tak ešte nejaké výstavy snáď budú :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Milá Slávka, času dosť, výstava bude až do 27. februára :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Už teraz sa teším. Zatiaľ sa budem kochať vašími prácami na blogu.

    OdpovedaťOdstrániť