piatok 8. apríla 2011

Sluchátkový zajkovia vs. Veľká noc

Na farme Bavlnený zajko sa dejú veci!
Tí malí nevďačníci sa dnes pustili nielen do kapustičky a mrkvičky, ale aj do majiteľov farmy. Vraj sú už dosť veľkí a môžu si robiť čo chcú! A nebudú len krotiť sluchátkové a nabíjačkové kábliky, alebo strážiť slečnám gumky do vlasov – pche!
Blíži sa Veľká noc a nechcú predsa len čučať v nejakej kabelke -  aj oni majú právo užiť si sviatky!
Alebo by mohli robiť aj niečo úplne, ale úplne iné! Napríklad lietať!


2 komentáre:

  1. Ľudka, zajtra mám v pláne jarnú očistu bytu,neviem, neviem či sa dopracujem k takej dokonalosti, aby som mala všetky nabíjačkové kábliky a iné... tak krásne na poriadku, ja som neporiadnica neporiadná :).
    PS: Gratulujem k tvojej zverejnenej šikovnosti v časopise, dúfam,že nás budeš informovať kedy to vyjde.
    PS: Krásny príbor!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ivka, veď práve, ja som tiež, a vždy zúrim, keď
    pol cesty v mhd strávim rozmotávaním sluchátok :) Časopisová star budem asi až v máji, je to mesačník, hehe.
    P.S. Zajtra English lesson! :D

    OdpovedaťOdstrániť